Hódítanak az online reklámok
Bizonyára minden vállalatvezető és marketinges tudja, hogy a reklámnak hatalmas szerepe van, egy szervezet sikeres működése érdekében. Ezért célszerű a marketing folyamatokra, tevékenységekre is kellő figyelmet fordítani, hiszen általuk válik a vállalkozás ismertté és népszerűvé a célcsoport körében. Az utóbbi évek folyamán pedig, egyre nagyobb teret kaptak az online reklámok is, az európai piacon ezek egy folyamatosan növekvő tendenciát mutatnak, az offline azaz a hagyományos reklámokkal szemben.
Mivel az utóbbi évek folyamán az internet felhasználók aránya is egyre inkább növekedni látszott, ezért szükségszerűvé is vált, szinte megkövetelődött az online szférába történő befektetés, a reklámok tekintetében is. Ennek köszönhetően, világviszonylatban egyre hatalmasabb pénzösszegeket fektetnek az interneten történő reklámozásra, ami nem is véletlen, hiszen ezek a hirdetések, reklámok nagy eséllyel célközönségre is találnak.
Beszámoltak arról is, hogy az amerikai piacon, az elmúlt évben a reklámra fordított befektetések legnagyobb hányadát az online népszerűsítésre költik, a televíziós reklámozások értéke csupán kis mértékben növekedett, azonban a sajtóban közzétett hirdetések egyáltalán nem mutattak fejlődést, növekedést. A digitális reklámok tekintetében érdemes azt is figyelembe venni, hogy a mobil hirdetések száma is megkétszereződött, ami hatalmas beruházásokra enged következtetni. Az online szférában elsősorban a keresőmarketing, az online videók, illetve a közösségi médiafelületek mutattak hatalmas népszerűséget.