Nem mind fénylik, ami reklám

Internet

Internet

Az online rendszerek segítségével a weboldalak és az internetezésre
használható eszközök alapján is elérheti célközönségét a hirdető. Nem
csinálhatunk jó kampányt anélkül, hogy pontosan ismernénk egy weboldal
hirdetési felületeinek hatékonyságát, illetve, hogy az adott oldal látogatói
hogyan viselkednek. Természetesen nem arról van szó, hogy betartják-e a
netikettet, hanem hogy hogyan reagálnak a hirdetéseinkre, illetve, hogy
reagálnak-e egyáltalán.

Az internet egy hihetetlenül nagy grundja az előremutató ötleteknek, legyen szó
bármiről is, a lényeg, hogy a fantázia, a kreativitás és az internet nagyon jó
cimborák. Hazai viszonylatban jelenleg az online reklám feljött a nyomtatott hirdetések elé, bár a TV-reklámok is jó huzattal indulnak a célközönség elérésére.

A tervezett reklámadó nem tesz jót a közhangulatnak. Az egyik ismert kereskedelmi
tévé csatorna nyílt támadásai nem feltétlenül az jelentik, hogy az adó és
vezetői az igazság fényes páncélzatú lovagjai, csupán azt, hogy ebből a
rendhagyó helyzetből is képesek reklámot csinálni. A közösségi oldalak, a
nyomtatott, és az online sajtó is tele van a csatorna legújabb húzásaival, és
őszintén, tedd a szívedre a kezed kedves Olvasóm, mi ez, ha nem reklám?

Ugyehogy?

S ha már reklám; a digitalizáció egyre inkább beszivárog az életünk minden
területére. Az okostelefonok, tabletek, iPad-ek idejében előbb-utóbb minden
online csatornává/eszközzé válhat. A közönség elérésére új módszerek kellenek,
vagy a már ismert módszerek, de új ruhában.

Kovács Rhewa Andrea

You may also like...